14 Aralık 2013 Cumartesi

Resident Zombies MOD APK - PARA HİLELİ

Play Store'da yeni gün yüzüne çıkmış kalite bir yapıma imza atan Mountain Lion firmasına ait olan gerçekten mükemmel bir oyundur eminim ki bir çok oyunu tahtından etmeyi başaracaktır en azından ben böyle düşünüyorum. Oyun kendi içinde aksiyon, macera ve runner tarzını yansıtan devasa bir oyun oluyor. Bağlanmaktan korkanlara önermiyorum çünkü bağımlılık yapan kaliteli bir oyuna imza atılmış sağ olsun hem Mountain Lion, hemde FT GAMES imzası taşıyor. Oyuna yaptığım bu kadar övgüden sonra kısaca anlatmak istiyorum gücü kuvveti yerinde pes etmek bilmeyen bir askerin kontrolü elinizde yaptığı tek şey koşmak ateş etmek, engellerden kaçmak gibi eylemleri sizden bekliyor hem görme yeteneği hemde parmak hızına önem veren bir oyunudur Resident Zombies. Adından da anlaşıldığı üzere baş düşmanlarımız zombiler... Oyun içinde yaşanacak parasal sıkıntıları önceden düşündüğüm için MOD yani PARA HİLELİ olarak sizlere sunuyorum. Bu arada motora sahip olunca gerçekten korkutucu bir askere dönüşüyor haberiniz olsun. Oyunun keyfini çıkarın kardeşlerim... Galaxy Mini Türkiye Hep Sizinle...
Oyunumuzdan Görüntüler




Resident Zombies MOD APK
Kurulumu
Resident Zombies MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir. Sınırsızdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder