20 Ekim 2013 Pazar

Gloomy Dungeons Pro: Halloween FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)


FPS oyunlarını seven arkadaşlarımız için önerebileceğim eskiden bilgisayarlarımızda oynadığımız Doom oyununa benzeyen daha öncede sitemizde farklı bir serisini paylaşmış olduğum mükemmel bir oyundur Gloomy Dungeons Pro: Halloween. Oyun boyutuna aldanarak basit ve kalitesiz olduğunu düşünmeyin hikayesi ve oyun evreni oldukça iyidir. Grafikler her ne kadar RETRO tarzını yansıtsa da ben çok beğendim sizlerinde beğeneceğini düşünüyorum bu vesileyle de sitemize ekliyorum. Eminim bir çoğunuz DOOM benzeri bir oyun dediğim de aklınızda canlandırdınız ama genede anlatmak istiyorum. Unutmayın amaç karşınıza çıkan her şeyi yok etmek kullanacağınız tabanca, tüfek, roketatar ve testere gibi araçlar size bu uğurda yardım edecektir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.01$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




Gloomy Dungeons Pro: Halloween FULL APK
Kurulumu
Gloomy Dungeons Pro: Halloween FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder